Suhedaakrs Hamilelikte oluşan diş ağrısı yaşayan var mı ve nasıl atlattınız? Serum verildi yinede geçmedi, niyetime birer fatiha okur musunuz rica etsem❤
Emel1234 Suhedaakrs ben dis ağrısından öldüm hala da ağrıyor aktardan karanfil yağı aldım o biraz ağrısını kesiyor çok kötü bisey ama dis ağrısı
Fatmalipelit Kadin dogum doktoruna soyle sana discinin hangi tedavileri uygulayabilecegine dair bir kagit veriyo sonra o kagitla disciye git canim benim iltihaplanmisti antibiyotik kullandim bir kutu sonrada çekildi dişim
Meryu Fatmalipelit kaçıncı haftada çekildi dişiniz? Bende 21+2deyim augmentin kullanıyorum salı günü gel çekelim dedi
Emel1234 Suhedaakrs gittim kanal tedavisi olacak dedi bebek küçük diye yapmıyorum 3 buçuk aylik hamileyim 5 6 aylik olsa yapardım dedi Tuzlu su gargara yada karanfil sür dedi
Suhedaakrs Emel1234 Benimde önceden olan kanal tedavisi dişim ağrıyor şuan, film falan bile çekemedi hamile olduğum için ağrı kesici verdi sadece ama geçirmiyor tamamen