Merhaba kızlar🤚 Nst ye bağlandığımda sancılar 100 88 leri falan goruyor ama bende tık yok bu sancılardan dolayı 34. Haftada doğar dıye akciğer iğneleri yapıldı. 36 haftalık oldum henuz açılmam yok. Bebekte iri yeri kalmadı kımıldıyamıyor.Şuan 3,5 kg (maşallah) Bu gidişle sezeryan yolumu gozukuyor acaba
bana