Yasemin1995 Suan 17 haftalığım ama inan olsun şu doğumları okudukca korkudan geberiyorum. Kndi kndime hamile kldın bide 4 aylık oldun kızım geri dönüşde yok artık diyorum 😂😂😂😂benim gbi olanlar.
Fasulyem22 Yasemin1995 korkma bence şöyle düşün eğer dayanılmaz bir acı olsaydı insanlar 3 4 çocuk yapar mı. Bence hep aklına dünyanın en güzel ağrısı diye kodla. Üstelik evde doğurmayacaksın ya dikkatini dağıtılan şeyler olacak pilates duş eşin yakınların istersen müzik dans valla bilmiyorum benimde daha çok var ama sabırsızlıkla bekliyorum 😊😊😊
_eda8 Sende korku erken başlamış 😂😂😂 ben o haftalardayken videolara bile bakıyordum meraktanh hic korku yoktu , şimdi son 11 gün kaldı korku tedirginlik bastı 😂😂😂 düşünmemeye bak
Yasemin1995 _eda8 benim şuanda bile oturup kalkarken kasklarm patlıyck gbi oluyor valla doğumu düşünemiyorum postlarıda meraktan okuyorum acaba napmışlar dye snra bi karnıma bkıyorum bi aklıma gliyor. Allah kadnların yardmcısı olsun 😊 bir avazda doğur inşallah
_eda8 Yasemin1995 o yüzden cennet Annelerin ayaklar altında demişler canım ☺️ Amin cümlemize canım 🙏🙏