hazeloguz Merhabalar tetanoz aşısını kaçıncı haftanızda oldunuz? bir en ultrasonda sata göre geriden gelmesi sorun oluşturur mu bebeğin?
MucizemE hazeloguz tetonoz daha olmadım canım bildiğime göre 16 hafta ve 20 nci haftada olunuyor Geriden gelme olayı da bir zaman sonra düzeliyor sağlıklı beslenince felan
Senaakif Ben olmayacağım doktorum ıstersen ol ama hastane ortamında Doğum oluyor önceden evlerde dışarlarda olan doğumlar ıcındi gerek Yok dedı mantıklıda geldı kızlar
Aydike 16 ve 20 de oldum.. Bence olmak gerekir.. Kendini garantiye almak her zaman daha iyidir.. Eğer yaptıracak olan varsa yaptırınca eve gelir gelmez buz koyun ve o kolunuzu yormayın ağrı acı şişme olmuyor.. 😊😊😊