Merhaba kızlar. Ben 5+4 haftalık hamileyim. Hamile olduğumu öğrendiğim günden beri çok heyecanlıyım. Bebeğimi düşünüyorum sürekli, internetten bir şeyler araştırıyorum, onu merak ediyorum. Öğretmenim ama şu an çalışmıyorum, normalde günümü kitap okuyup film izleyerek geçiren biriyim fakat onu öğrendiğimden beri bebek kıyafetleri bakmaktan başka bir şey yapamıyorum. Hamile olduğumu öğrendikten sonra hemen iki tane zıbın aldım ona. Siz de böyle miydiniz? Bu nasıl bir heyecan? Bilen, tecrübeli olan anneler yazabilir mi lütfen. Teşekkür ederim. :)