Kizlar 22. Haftadayim ilk hamileligim bebegimi zaten hissedemiyorum hala. Dun okudugum yazida bebegin kalp atislarini tansiyon aletinin kulakligi ile dinleyebilirsiniz yaziyordu. Steteskopla bugun karnimi dinliyorum heryerine koydum nerdeyse duymuyorum hicbisi duymuyorum. Ben nezman hissedicem bebegimi? 😓