Mashan benim olmuştu doktoruma sordum bazı kadınlarda hamilelik süresince adet olacakları dönemde normal adet ağrıları görülür bazılarında geçer dedi.16 haftama kadar her ay adet olmam gereken tarihte adet sancımı çektim.Şimdi o geçti ama adet dönemindeki tatlı krizlerim ve gerginliğim hala oluyor.