Selamlar herkese, ben sata göre 8+1 günlük hamileyim 5+6 da kesem gözüktü 8mm di 6+6 da kese 14 mm olmuştu ama doktor kesenin küçük olduğunu biraz daha büyüyünce bebeği görebileceğimi söyledi 7+6 da tekrar gittiğimde kesenin sadece 1mm büyüdüğünü hala çok küçük olduğunu bu yüzden bir şey göremeyeceğini söyledi 5 gün sonrs tekrar muayene olmamı söyledi. Bugüne kadar değerlerim çok güzel yükselmişti kese sağlıklı gözüküyordu bi kanamam lekem olmamıştı yerleşme kanaması dışında, cuma günü kesenin gelişmediğini öğrenince çok ağladım kendimi boş gebeliğe alıştırdım stresten psikolojiden olmalıdır ki kahverengi leke geldi yatınca gelmiyor çok az az peçeteye geldi 3 5 kez daha öncr başıns böyle bi şey gelip gebeliği devam eden varmı lütfen yardımcı olun🙏