Kızlar merhaba bugün biraz karnım ağrıdı ve pembe kan geldi lavaboya gittim peçeteye sildim lavaboya girdikten sonra 🥺 bu normal midir sabah oldu 11 gibi bir daha gelmedi. Çık korkuyorum birşey olur diye progestan kullanıyorum.. lütfen içimi rahatlatıcı bir şeyler söyleyin var mı yaşayan böyle şeyler