Karda07 Sezaryen olalı 4 gün oldu ama hala ağrım var ve dik yürüyemiyorum doktor advil ve minoset verdi bu durumu yaşayan oldu mu
Didemocak Karda07 canım burda ben dahil çoğu kişi yeni gebe ikinci gebeliği olanlar inş cevap veriri sana yukarıda kalsın diye cevap yazayım dedim
Fasulyem22 Karda07 normal dikişler geriyor olmalı. Ben bir yerde okumuştum karnı sarınca daha rahat oluyormuş sallanmadığı için ama doktoruna sormadan kullanma korse falan