Nisanlagelenmutluluk ben hamileliğimin başından beri kullanıyorum. Şuan 19.haftadayım. bende iştah açma veya kilo alımı olmadı. Burda bazıları ilacın çok büyük olduğunu, kötü koktuğunu, yutmakta zorlandığını ve hatta içtikten sonra kendi içlerinden balık kokusu geldiğini bile söyleyenler olmuştu. Ben hamileliğimde balıktan iğrendiğim halde bu ilaçla ilgili kötü hiçbir şey yaşamadım. Doktorum doğuma kadar kullanmam gerektiğini ve eğer çocuk doktoru gerekli görürse emzirirken bile kullanmamın faydalı olacağını söylemişti.