ezgi35 merhaba 38 haftalik hamileyim sancım hicbirseyim yok bebek kanala düsmemis 9 aydir kusuyorum dayanamiyorum hic bisey yiyemiyorum doktorum alalim dedi gecen hafta ben birazdaha beklemek icin eve geri geldim sezeryan olma diyorlar bende cok korkuyorum bana yardimci olursaniz sevinirim...
Fatmaykt ezgi35 canım 38 hafta boyunca dayanmışsın bence 1 hafta daha dişini sık. Belki kanala iner bebek.Inmezse de keyfi öyle istemiş 😊 sezaryen e sonrası çok zor diyorlar normal doğum güzel bende normal doğurdum iki haftada bişeyim kalmadı
Hll ezgi35 canım sezeryan ameliyat oldum bu zor diyenleri inan anlamiyorum. 3 gün cekiyorsun o dikis agrisini sonra inan bana günlük hayatn devam ediyor. İlk gün ilk ayaga kalkma ann biraz zorlar Allah kolaylginı veriyor onunda. Tamam amennah bünye meselesi ama bebegin kucagna geldi mi ne sezeryani ne normali umrunda olmuyor☺️