Zeynepzeze Artık hareket etcem diye korkuyorum çok ağrımaya başladı. Bu haftalar da olan herkeste durumlar böyle mi ? Birde bacaklarım ve kalçam ağrıyıp yürürken çok canım yanıyor 🙁
Nagihangkmn Zeynepzeze malesef bende de var o dert benim 20.ci haftamda basladi sonra gecti 30 itibariyle tekrar basladi simdi 37+3um doguma kadr devam edicekmis doktorum yapacak bisey yok dedi canim
R_abia Zeynepzeze 28. Haftadayım 1 haftadır bende de var bi azalıyor bi çoğalıyor doktoruma söylicem magnezyum veriyolarmış sanırım bu ağrılar için
Nagihangkmn Zeynepzeze aynen cok sukur az kaldi benim agrilarimi biraz azaltan bi ilac vermisti doktorum adini yazim doktoruna bi soyle istersen belki verirse seni rahatlatir VİCİUM D3 canim internetten de bak hatta 🤗🤗🤗