Bsralsn oo Cok zor olmuştur hem sizin ıcin hem onun için. Iyi tarafı da bebeğinizin bir çok anısı olmuştur videolar resimler.. Ne güzel evinizi almışsınız. Benim eşim o kafada değil hala kiradayız belki bebek olunca fikri değişir. Bebek olunca 6ay çalışacağım diyor . 8 9 ay gidiyor. Ben atanirsam aslında onun üstündeki yükte hafifler. Karada çalışıp her gün eve gelen eşleri kıskanıyorum bazen. Bebeğiniz doğunca siz o dönemde bebeğinizle mi uyudunuz. 6 aydan sonra yatakları ayırın diyor uzmanlar. Siz bebisle uyumaya devam ettiniz mi . Ben ayırmayı düşünmüyorum o yüzden soruyorum.