Sevgikulac Hanımlar merhaba 5 aylık hamileyim sürekli kaşıklarıma kramp giriyor söylemesi ayıp tuvaletimi yaparken hapşırıken oluyor genelde normal midir
Elifgul90 Sevgikulac bu sabah bende böyle bi post açtım kimse cvp vermedi bende 24haftalık hamileyim bu sabah tuvalette girdi o kramp sabahta bardı şimdi daha iyiyim ama bende korktum Salı randevum var doktora soracağım
Elifgul90 Sevgikulac canım bugün görüştüm çok normal arada bi olacak dedi geçiyorsa sorun yoktur dedi korkma sendr