Bir hafta evvel eşimi kaybettim. Bir yıllık evliyim. Çekilme yöntemiyle korunuyorduk yaklasik 20 gün önce çekilmeden evvel kasılma hissettim.. Bugün gizlice iki test yaptım biri erken gebelik diğeri normal, her ikiside negatif çıktı 11 günlük gecikmem var sık idrara çıkıyorum arada kasik ağrısı var. Fakat akıntı yada herhangi birşey yok. Ailelerimize birşey söyleyip umitlendirmek istemiyorum hastaneye de gidemiyorum su an ve gitmeye de korkuyorum su an tek tutundugum dal o. Hamile olma ihtimalim var mi çok istiyorum böyle durum yaşayan varmı aranızda? Allah rızası için beni bilgilendirir misiniz?@