Arkadaşlar tüp bebek sonrası dış gebelik yaşayanlar belirtilerini yazabilirmi? Benim 8. Gün beta hcg testim 95 12. Gün 444 17. Gün 3000 oldu. Yaşayanlar beta hcg değerlerinide yazarlarsa yardımcı olmuş olurlar çünkü daha kontrolüme var ama kasık ve bacak ağrılarım inanılmaz fazla korkuyorum