Bu haftalarda dünyaya gelse bebeğim ne kadar kuvözde kalır acaba? Pazartesi günü 1950 gr dı. Tecrübelerinizi yazarsanız sevinirim. Erken doğum belirtileriniz neler di? Bebek ciğer geliştirici iğnesine rağmen uzun kalır mı? Sezeryan mı normal Doğum mu? Baskı hissettiniz mi? Kusura bakmayın çok istedim galiba ama biraz tecrübe kazanmak istiyorum.