PrenssAnnesiiii Kzılar başından beri erken doğum riskim vardı şuan 35+1olduk bu haftalarda doğum yapıp sorunsuz geçirenler oldumu ben doğuma hazırlık kolaylık egzersizleri yapmaya başladım da
PrenssAnnesiiii Edaaa4255 canm normal dedi doktorum ama doğumun bende şu zamana kdr hep durmuştm hani yasaktı herşey yasağım kalktığı için yürümeye egzersi yapmaya başladım hani bu seferde ya hemen doğarsa endişesine girdim