Afsana Merhaba ben 28 hafta 3 gunluk hamileyim.Baslarda istahim iyiydi ama son zamanlarda istah kaybım var.çox az ve çok geç yiyorum.3 trimestrde daha cok yemeliyken bu hale gelmem açıkçası beni çok üzüyor.İştahımı açacak ne yapa bilirim acaba?