Merhaba güzeller. 13 haftalık hamileyim Allah’a şükürler olsun herşey yolunda.Bugün regl günüm. Hamilelik öncesi regl evrelerim çok ağrılı geçiyordu. İlk ay da bu ağrıyı yaşadım ikinci ayımızda olmadı fakat bu ay da üç gün önceden başlayan ağrılarım var. Bu ağrılar çok şiddetli değil ama tedirgin oldum. Yarın doktora gideceğiz. Bu tarz bir ağrı yaşayan var mı🤷♀️