Hali aslında yaşamamıştım ama insanlara olan muamelelerinden artık sıkıldım. Insan gibi davranmıyorlar herşeye tersliyolar gülüyorlar flan şuanda rahatsizim gittim alay eder gibi konuşup güldüler benim de kafam attı gitmek istemiyorum bidaha.. son haftamdayım ama beni acayip soğuttular