Merhaba, bugün 40+2. günümdeyim.
Sabah kalktığımda bebeğin hareketlerini az hissediyormuşum gibi oldu ve direkt hastaneye gitmek için yola çıktık. Önce gittiğim hastaneyi aradım doktor orada mı diye, olmadığını ve yerine bakabilecek biri de olmadığını söylediler. Bizde evimize en yakın Afiyet Hastanesine gittik. Doktor ultrasonla baktı önce, kalp atışlarının çok şükür iyi olduğunu söyledi, suyu da iyi dedi. Nst'ye girmemi istedi, ilk önce 15 dk daha sonra 5 dk daha uzatarak toplam 20 dk da nst yapıldı. Nst sonucunda sancım çıktı, hissediyor musun dedi, ben de hissettiğimi ama çok yoğun olmadığını söyledim. Bunun üzerine çatı muayenesi yapmak istedi. Bu 2. çatı muayenem, ilkinde açıklık vs yoktu, bebeğin kafası tam olarak aşağı da inmemişti. Bu muayenemde doktor 1,5-2 cm açıklığım olduğunu söyledi ve çok şükür bebeğin kafası aşağı inmiş dedi 🙏🏻🐣 İlk muayenede olmamıştı ama bu muayene sonrası lekelenmem oldu, nişanım geldi :) Şuan belimde geçmeyen bir ağrı var, arada kasıklarıma vuruyor, bebekte arada kasılıyor... Doğumu devlet hastanesinde yapacağım, bir süre daha bekledikten sonra gitmeyi düşünüyorum. Afiyetteki doktor bırakmak istemedi, imza atıp çıktım, ilk defa gittiğim bi doktordu ve doğumu özelde de yapsam hastane olarak orayı tercih etmek istemiyordum. İnşallah hayırlısı neyse o olur, dualarınıza talibim 🙏🏻🧡