Demirinannesi1 Kızlar biberon avent 0+ önerdiler 120 ml lik ondan aldim ama ne kadar kullanabilir 03 aylık fazla gelir dediler
Alarasel Demirinannesi1 cnm 0 6 ay yazıyo ztn bn aldm da yenidoğan dedim o şklde aldm ufak cam şişe daha sonra büyüdümü alırz gene 6+