Secill911 Arkadaşlar 10+5 hamileliğim ve az önce çok hafif kahverengi bir leke gördüm ve şu an çok telaş içindeyim lütfen acil yardım edin duş aldım bugün sıcak ondan olmuş olabilir mi ve hafif bir ağrım var ama sızı gibi şiddetli değil 😔😔😔😔
EdaMinaKele Secill911 canım ben hic yaşamadım bilmiyorum ama için rahat etsin istersen doktora git yerleşme kanaması da gidiyorlar bazen ayrıca doktors gidene kadar olmadı güzelce uzan ayaklarını uzat dinlen
Pyemsespyemses111 Secill911 cnm oturma kanaması olablilr acık renkli olmadıkça korkma ama tabi tinerde doktora danışmanda fayda var.😌
Adayanne Secill911 Geçmiş olsun canım benim başıma gelmedi ama ablamın leklenmeleri olduğu için sürekli araştırıp okudum yakın zamanda. Okuyup edindiğim Bilgi kadarıyla bu kahverengi lekelenmeler daha önce rahimde her ne sebeple oluştuysa oluşan kanamanın zamanla dışa atımıymış yani aslında bu iyi birşey vücut Kanı ya absorbe ediyor ya da kahve kahve leke şeklinde dışarı atıyor dışarı atımı da vücudun emmesinde belli bir süre zarfında oluyormuş kırmızı kanama olursa gel demelerin sebebiyse taze hali hazırda bir sorundan kaynaklı kanamanın olduğu ve tehlikeli bir durum söz konusu olabileceğinden dolayı diye okudum birçok yerde endişelenme ama ihmal de etme bence kırmızıya döndüğünde sıkıntı olabilir
ArzuGne Cnm benimde dün kahve rengi lekelenmem oldu kasıl agrısı karın agrısı birbirine karıştı col agrım var doktora gittim ve bana ilac verdi kanamam var şuan hemde cok lekelenme kanamaya yol acıyo doktoruna başvur hemen sonra bana igne verdi @Secill911
Pcdshn Tehlikeli haftalardasınız, bence vakit kaybetmeden acile gidin, Allah korusun, en azından hap verirler..
Ilkannelik Secill911 doktorunla görüşme durumun varsa ara hemen paylas. O haftalarda benimde olmuştu kahverengi akinti tarzında panik olmaman söylendi ve kontrol altında tuttuk. Yatıp bolbol dinlenmelisin.
Prenses Bence doktora git cnm ben 5 haftalık bebeğimi kaybetmiştim kahverengi bir akıntım olmuştu benimde bu gibi durumlarda doktora gidilmeli bence Allah korusun bişey olmasın bebeğe
EmrahBraYldrm Secill911 canım telaşa yapma kırmızı görmedikten sonra bende de geldi yerleşme kanaması ufak bi ilaç verdi muhakkak yarın doktoruna çık arayabilirsen ara devamı gelirse de muhakkak git yat uzan ve dinlen korkma
Ikinciyibekliyorum Secill911 bende dun gece idrarimdan sonra silerken kahverengi akintim gibi oldu. Buarada 10+2 gebeyim bende. Gece bekledim sabah kalkinca bir daha baktim gene vardi. Doktorumu aradim. Normaldir dedi 2 gun takip et eger devam ederse gel gorelim dedi ama korkulacak birseyin olmadigini soyledi. Korkma canim sende bu gece takip et olmadi yarin doktorunj arayip yada gidip baktirabilirsin. Benim dun gece ve bu sabaha gore azalmam var cok sukur . Sadece peceteye silerken geliyor . Kasik agrisi bendede var ozellikle dik oturunca . Oyuzden yatiyorum doktorumda oyle dedi 2 gun takip edecegiz bakalim 🙂
Busucan Secill911 Canım kırmızıya dönmediği sürece sıkıntı yok. Evde progestan varsa bi tane alıp uzan bol bol su iç. Eğer artarsa bi acile gözükürsün. Yine de için rahat etmezse yarın bir kontrole gidersin😊 Sadece kendini çok korkutma düşük böyle birşey değil cok daha fazlası ve kırmızı oluyor
Secill911 Hepinize verdiğiniz güzel tavsiyeler için teşekkür ederim çok hafif olduğu için beklemedeyim şu an doktorumu aramadım sabaha şiddetlenirse tabiki arayacağım😔😔
EmrahBraYldrm Secill911 Secill911 canım bende arkadaşa katılıyorum yarın git en azından kan gözüküyor mu kesede bakarsın veya bana crinone verdi vajinadan tutunmayı kuvvetlendiriyor dedi 15 gün kullandım şuan çok şükür birşey Yok yarın sen git içinde rahat olur ama bu akşam güzelce uyu herkeste oluyor bu
Denizim Secill911 canim yarin sabah mutlaka doktora git progestron ignesi yada ilaci verir doktor bu lekelenmeler sonra bazen kirmiziya donebiliyormus,sen tedbirini al.