Merhabalar kızlar . Bugün 38 Hafta 3 günlük oldum yarına sezeryan günü verdi doktor ama bebeğim bugün aşırı hareketli karnım sürekli sertleşiyor ve bebek bi an Bile hareketsiz kalmıyor acaba normal Doğum yakın mıdır ona göre beklemeyi düşünüyorum Eşim yanımda olabilsin diye sezeryan yapacağım ama bu bi işaretse bekleyeceğim kızlar . Böyle bir durum yaşayan ve hemen doğuran oldu mu