Merhaba 🙋🏻♀️
Hamilelikte her hamileye verilen vitamin veya kan ilaçlarını kullanmayan, eksikliğini hisseden var mı? Ben kullanmıyorum ve tek sebebi içimden böyle gelmesi. Genel olarak hiç ilaç içmem ve sevmem. Ama bir yandan da ya yanlış yapıyorsam düşüncesi var 🤷🏻♀️ Kendi kendime bundan 100 yıl önce ilaç mı vardı diyorum bazen kendime kızsam da aklımdan bu düşünceyi çıkaramıyorum. Sizde durumlar nasıl? Bu arada bebeğimin gelişimi haftasına göre normal ilerliyor. Su an 31+3’teyiz her sey yolunda çok şükür..