33+5 olduk çok şükür. 24 haftalıktan itibaren ayak tabanlarımda ağrılar oluyordu özellikle sabah uyandığımda sanki saatlerce yürümüş hissi oluyordu.şuan daha da arttı. Sızlıyor ve
sağ kolumda sürekli uyuşukluk var parmak uçlarımın uyuşuklugu hiç geçmiyor bir iş yapamıyorum sağ elimle doktoruma sordugum bir kaç defa ödem topluyordur diyor. Ama hiç geçmemesi anormal geldi bana 😕 bu durumu yaşayan var mı acaba yediklerime dikkat ediyorum bol şu içmeye çalişiyorum ama niye böyle oluyor 😕