Artık doğum sürecine girdim ama daha bebeğin ismi yok. 🙄 Eşim soyadınada uygun olsun istiyor Göktürk ismini bulduk ben çok beğendim farklı geldi. Ama eşim çifte vatandaş olduğu için bebekte direkt çifte vatandaş olcak ilerde yurt dışında yaşamak veya okumak isterse(inşallah😁) sorun yaşar mı isminden dolayı diye eşim çekiniyor dikkat çeker isminde türk var diye. Sizce sorun yaşar mı?