Mervemomm canım normal doğumda nasıl bilmiyorum ama ben 20 gün önce sezaryen oldum. Külot şeklinde olan pedlerden aldıysan mesela ben depend kullandım, çamaşır kullanmana gerek kalmıyor. Ben sezaryenli olduğum için sürekli gecelik giyindim. Kanamam çoktu sürekli dependi değiştirmem gerekşyırdu o yüzden çamaşır giymedim çok rahat ettim. Ama evde sonrasında lohusa külodu nasıl bilmiyırum ama dikiş yerime gelmemesi için yüksek bel külot aldı annemler bana. Depend kullanmayı bırakıp normal pede geçtiğimde onları kullandım rahat ettim.