esra1919 Rumeysa55 lansinoh canm dogum sonrasi çatlak ve yarayida önlediği icin hamile iken kulanmayi öneriyolar. Benim 3 ayim kaldı. Göğsümde kaşınti olmaya başladığı için şimdiden başladım. Gercekten etkili.
Mlssa Rumeysa55 Arkadaşlarım Lansinoh önerdi doğuma yakın sürmeye başla dediler.Ben onu deneyeceğim 🌸
Ssraa Ben doğumdan sonra kullanmaya başladım lanolin aldım. Sağmam gerekiyor aynı zamanda ve normal olarak iyi yara oldu. Lanolin iyi geliyor 2. Tüpe başladım kullanmayı azalttım geçti gibi. 10 gündür falan kullanıyorum
sydtns Bende lansinoh lanolin krem aldım doğuma normalde 1 ay var ama erken olma durumuna karşın bugün başladım sürmeye çok az bakalım faydası olacak mı. Ayrıca Silverette kalkanada başladım şimdilik 1-2 saat takıcam