Burcu77 Merhaba öncelikle hanımlar 🙋🏼♀️ 19+2 yiz suanda bikac gündür elimi koydugumda bebisin sertlestigini hisediyorum. boyle olan var mi birde nedendir acaba endise ediyorum doktor a gitmemize 3 hafta var 😑
aaayseeeee Ne güzel işte kendini belli etmeye başlamış dayıyodur kafasını falan ben 22 haftalık gebeyim bazen beleyemsi şeyler bile hissediyorum. Takma kafanı tadını çıkar bu duygunun 🙏🏻
Burcu77 aaayseeeee tekme harici bisey ya ilk oldugu icin herşeyi merak ediyor insan nette baktigimda da kemikleri gelistigi icin olabilir yaziyor onun haricinde hem iyi hem kotu yazilar da görünce belki doktoruna sormuş birileri vardir diye merak ettim canım tesekkur ederim🌸🌸