Mummyy Haftada doğum yapan var mı haftaiçine gün verdi doktor ama tedirgin oluyorum ister isteemez🤷🏻♀️
Ecmelinannesi Mummyy ya diğer haftalara göre yinede senin haftam iyi kimileri 28.gaftada kimileri 32 kimileri ise 35. Haftada doğum gerçekleşiyor
Yaser27 Mummyy 37. Haftalar da doğum yapmak erken doğum olmuyor doktoruma sormuştum. 37 den sonra doğum olabilir artık dedi
R_abia Mummyy benim 23. Haftadan beri erken doğum riskim var şuan 28 haftalığım . Haftadan önceki doğumlar erken doğum olarak kabul ediliyor. bence haftanız gayet iyi.Sağlıkla kucağına alırsın inşallah.
Mummyy esra1907 dikkat et canım bendede 35 te alalım dedi önce sonra bekledik şimdi çok şükür 37 olcaz sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Ecmelinannesi Mummyy Rabbim hayırlısıni versin İnan şuan 31 haftaligim ama korkuyorum erken doğum diye 37 haftalık olsam bile onada şükür 🙏 💕
anapanda12 36dan öncesi erken dopum oluyor. 37 ve sonrası normal kabul ediliyor ve genelde bebek küveze dahi girmeden anneyle evine yollanıyor bebekte gelişim sıkıntısı yoksa endişe etmeye de gerek yok
Mummyy anapanda12 küvez ihtimali varmış o zaten üzüyo beni ciğer gelişsin diye iğne yapılıyo ama bana yasak o iğne şurup verdi onu kullanıyorum inşallah iyi olur herşeyde bebekle çıkarız hastaneden🙏🏻
esra1907 Mummyy sağolasın canım amin inşallah rabbim hepimizin sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin
Mummyy Ecmelinannesi şimdiki bütün hamilelerde bi sorun oluyomuş ya bebişler sabretmiyo yada bizlerde problem çıkıyo allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🙏🏻