sozer1 baskı hissi var canım birde iki bacak arası kemik ağırısı yürüyemiyordum. Gün içersinde nidicard ilacını kullanmama rağmen karnım sertleşiyordu. Dün sağ kasığıma ağrı girdi. Hemen acile gittik rahim ağızı Pazartesi 2,8 ken 2,2-2,3 e düşmüş. Nst istedi doktor. Orda Doğum sancılarım çıktı bana hemşireler bugün yarın Doğum olur dedi çok şükür serumlarla durduruldu sancılar. Ciğer geliştirici vuruldu birde proluton. 😩 çok şükür eve geldik wc haricinde kalkmıyorum