Homozigotmutant Salata yaptım arkadaşlar ayıptır söylemesi iyice yolarım sirkeli suda da beklettim sonuna geldim dibinde kum gördüm dişime de geldi yemiş bulundum. Toksoplazmaya da bağışıklığım Yok bişey olur mu 😭😭😭😭
Duyduy Homozigotmutant allahın izniyle bişey olmaz canm kötü düşünme. Sirkede bekletmişsin almıştır o mikrobunu. Agzına gelen kumu sadece. Dert etme 😊
Busucan Burcinsahin3 Hic birşey olmaz canım sirkeli su onun bütün mikrobunu zaten almıştır bosuna stres yapma 💞