Evet sonunda bende doğurdum elhamdülillah 🤲🏻
Hamileliğim sorunsuz bir şekilde geçmişti bebeğim 30. Haftada baş aşağı dönmüş 35te doğum pozisyonu almıştı ama gel gelelim gelmeye pek niyetli değildi.. 40 hafta dolduğunda hala sancılarım çıkmıyordu nstde, doktorum 6 gün daha bekleyelim 41 dolmadan suni ile başlarız demişti tabi ben bir stres bir telaş bir asabiyet sanki ben ben değilim etrafımdaki herkesi kırıp döküyormuşum stresten halbuki ne gerek var çocuk orada kalmayacak ya neyse 6 temmuz cumartesi sabahı nişanım geldi nişanımla birlikte sancılarımda gelmeye başldı 12dkda 2 dk süren sancılarım vardı o gün bütün gün dolaştım plates topuyla hareket yaptım sıcak duş derken o gün sabaha kadar 12dkda geliyordu sancılarım hiç sürede azalma olmamıştı. Pazar sabahı kanamam oldu hemen acile gittik açıklığıma bakıldı 4 cmdi yatış yapıldı hemen saat 9.30 du yattığımda, nstye bağlı şekilde 15.45e kadar sancımı çektim yatarak çok zormuş gerçekten nstden bir an olsun çıkartmadılar ne kadar yürümek istediğimi belirtsemde🤦♀️ Yattığımda doktorum hemen suyumu patlattı hızlansın süreç diye, bu arada benim sancı sıklığım 7 dkda bire düştü ve o sancıyla doğum yaptım çok ilginç bir şekilde, 15.45te çatala alındım benim bu kısım bayağı sorunlu geçti anlatıp kimseyi korkutmak istemiyorum çünkü bende hep iyi şeyler okumak duymak istiyordum hamileliğim boyunca. Ikınmayı başaramadım ben öğrenmem epey zamanını aldı hatta bir ara hiç çıkmayacak bebeğim sandım ama çok şükür son anımda üç ebenin kaburgalarıma abanması ve doktorumun kesisiyle 16.10da cennet kokulumu kucağıma aldım 🥰 bu aşkın tarifi yok arkadaşlar gerçekten yok hep anlatılırdı bana masal gibi gelirdi ama gerçekten çok değişikmiş yaşayınca anladım🤲🏻 Sancılarım gelince herkese çokça dua ettim bu duyguyu kim istiyorsa nasip etsin rabbim diye doğumu bekleyenleri hayırlısıyla kavustursun diye 🤲🏻 Biz bugün 7 günlük olduk çok şükür rabbime ikimizinde durumu iyi gaz sancılarımız ve biraz emme problememimiz var ama onlarda geçecek inşallah zamanla🤲🏻 Yani artık happy momdan mezun oldum happy kidste görüşmek üzere🙋🏼♀️ Rabbim hepinizi tek avazda kurtarsın🤲🏻 Sorularınız varsa alabilirim🥰