Merhaba
Cuma günü hamile olduğumu öğrendim beta hcg 43 dü
bugün sabah doktora gittim kontrol için
ama beta hgc 60 çıktı ve sağlık bi hamilelik değil Salı günü tekrar gel dedi
Normalde 2 hatına çıkması gerekirmiş neden böyle oldu benim gibi olup düzelen var mı ve adetime 5 gün var normalde ben çok erken öğrendim daha kesesi bile yok 1 haftalık anca