Kvsrnl123 Kızlar nişanım geldi 39+6 dayız sancı yok şuanlık hepinize dua edicem inşallah sizde bana dua edin 🤗
Elena4 Kvsrnl123 yaa benim de bugün nişanım geldi ama sancım falan yok plates topu üstünde hopluyorum zıplıyorum yok bana da dua edin dogurayım 😔
Kvsrnl123 ipeksi ahh ahhh son 14 gün iyi bilirimmm hepinizin darısı başına inşallah canım benimm. 😘😘😘
Mervemomm Kvsrnl123 benim içinde dua edin artık doğurayım. 🙄😔🙏 21 temmuza kadar doğurmam lazım yoksa hastaneye yatmak zorunda kalıcam suni sancı vercek doktor 😔
Kvsrnl123 Mervemomm hiç beklme valla banada doktor 15 temmuza kdar doğurman gerekiyo dedi dün akşam üzeri 5 te nişanım geldi ama hala sancı yok yarında kontrolüm vardı o zaman yarın sabah 9 a kadar gelmezse sancı yarın bana da verir suni sancı
Denizruzgardogan Benimde 37+2 deyim sabah kanamam oldu sancı yok bebek şok hareketli çarşamba kontrol var alttan muayene yaparmı sizce açılma varmı diye