Asel02 Hangi markayı kullandınız yada kullanacaksınız bayanlar kalıp sabun rendeleyip kullananlar da varmış duydunuz mu
CicekGirayBysl Asel02 evet duydum beyaz sabunu rendeleyip sadece konu kullanan var. Ben duru granül aldım onla yıkadım eşyalarını.. ama biraz ağır kokuyor. Çok az deterjan koymama rağmen. Onun dışında beğendim
Rdk Asel02 ben dalin yenidoğan için olanı var onunla yıkadım çok azıcıkta dalin yumuşatıcı koydum güzel oldu çok az koku kaldı kuruyunca
Damla01 Asel02 Beyaz sabunu rendeleyip kullanmak makinaya zarar veriyormus diye duymustum. Dalan / Duru granül sabununu kullandim misss gibi oldu camasirlari. Deterjan veya yumusatici kullanmadim tercih meselesi tabi.
Deletedmom2224 Asel02 dalan roxy almıştım ilk bebegimde hem bitkisel hemde kokusu bebeği rahatsiz edecek kadar ağır değil hemde en hesaplı deterjan o
Ozlemtrh Ben dalan roxy kullandım ilk yıkama için mis gibi kokuyor içinde hiç kimyasal yok hanımlar önerebilirim yumuşatıcı olarakta dalin kullanıyorum ama olmasa da olur 🤗
Busraae Deletedmom2224 dalan roxyde ek durulama yaptın mı canım ben 30 derece 30 dklık da yıkayım diyorum da ek durulama yaptırmama gerek varmı diye kararsız kaldım
Bcntz Bence granül sabunlar içinde içeriğine en güvendiğim, hem makinanın içinde düşük sıcaklıkta bile eriyen, hem de çamaşırları yumuşacık ve mis kokulu yapan Dalan Roxy Matik.
Miirayy Asel02 sok markette bebeland detarjan var hipoalerjenik 20 tl fiyatı ben çok memnun kaldım tavsiye ederim
Deletedmom2224 Busraae evet yaptım çünkü sadece yıkayınca tortu kalıyor mecburen ek durulama yapmıştım ve sanırım bu yüzden bu paketten sonra roxy almayacağım
Haticetarhan Ebebekten aldık biz granül alacaktık orda tavsiye etmediler dalinin deterjanını ve yumoşun bebekler için olan yumuşatıcısı aldık çok hafif kokuyor ikiside iki kere kullandım daha gayet memnunum
Busraae Deletedmom2224 bende ilk camasırlarını yıkıcam canım hem uygun hemde tavsiye ediliyor diye roxy aldım. Acaba 30 derecelik 14 dk programımda var ilk onda deterjanlı yıkayıp ardından yine deterjansız 14 dk daha mı yıkasam diyorum
Deletedmom2224 Busraae ben 40 dk 30 derecede yıkadım üstüne de 15 dk deterjansiz kısa yıkama yaptım ama ikinci yıkamanin derecesi yoktu soğuk yıkama yaptım 😊
Raniniii Asel02 kalip sabununkendin rendeleyip kullanma makineni bozarsin ben duru granul matik aldim cok begendik tavsiye ederim yumusatici da abc baby sensitive kullaniyoruz