Selvidaglar 38+1 im bugün. Üç gündür geceleri belimde çok ağrı oluyor adet sancısında yaşadığımız ağrının aynısı. Ama sabaha geçiyordu. Bu gece de oldu ama geçmedi hala devam ediyor. Neden böyle oluyor yaşayan var mı bu durumu