Son 15 👶🏻 şimdilik hafif dinlenince geçen ağrılar var ve bebeğim aşırı hareketlilik gösteriyo maşallah sanırım gelme niyeti yok oldu halbuki erken doğum riski varken kapıya dayanmıştı geliyorum diyordu 😁 29 temmuz normal doğum vaktini beklemek istemiyorum salı günü dikişlerimi aldıracağım hemen doğum olsun istiyorum 🤗 hepimize hayırlı sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin Rabbim 🤲🏻