Merhaba, geçen hafta 32 hafta olup doğum iznine ayrıldım. Saçımın normalden çok fazla dökülmeye başladığını fark ettim. İnternette araştırdım denir eksikliği olabilir diyor ama demir hapı da kullanıyorum. Benimle aynı durumda olan var mı, doktorunuz ne dedi?