eymosunannesi Bi oğlum var adi Eymen 23.hafta gebeyim bi oğlum olacak Allah izin verirse babası buda gökmen olsun diyo sizce nasıl sizler ne isim koydunuz hamisler
Yagmurat eymosunannesi güzel uyumlu olmuş 😊 benim de bir oğlum var Tunahan diğer oğluma da hamileyim ona da Metehan düşündük 😍
CicekGirayBysl eymosunannesi çok güzel olmuş uyumu bence ☺️ Bende oğluma Giray ismini koyacağım nasipse bi kaç haftaya 🥰
anapanda12 Bence uyumlu bi seçenek sunmuş eşiniz. Çok güzel. Bizde döndük dolaştık Ahmet Necip olsun dedik. 37+6 dayım anca koyduk. Erken haftalarda seçenek çok sık değişiyor ve hiç bişi beğenmez oluyoruz galiba