Bezelyem1q Kızlar doktor ilk bakıştı bacak arasını gördü bana gösterdi ortası boştu . Vajina çizgisi bile dedi . Kız dedi. Ama %90 kız diye oran verdi 17+4 Haftada. Sizce değişir mi inşallah değişmez 😞 neden Kesin demedi ki
Rabia2019 Bezelyem1q benimkinin 14. Haftada da 16. Haftada da bariz bacak arası doluydu 😂 kızdır seninki değişmez 🙏🏻
sevgitekes Bezelyem1q ben değişeceğini düşünmüyorum bundan sonra bize de 11 de erkek demişti 16 da kız 21 de %100 dedi
anapanda12 20ye kadar çıkıntısı olmazsa kızdır. Ama bizede 17de söylenen cinsiyetle yola devam edildi sanmam değişsin bu saatten sonra 100de 90 da az bi oran değil