balarisi06 yok canım ben korunmayı bıraktım bırakalı 1,5 yıl sonra hamile kaldım ama bi sorun yoktu sadece strese bağlı zor zamanlar geçirdim kafayıda taktım sonradan rahim filmi istedim çektirmedim 1 ay daha deneyelim dedi eşim pahalı diye, çok kızdım bunca ay olmamış dedim kaldırdım ovulasyon felan ne varsa baktım hamileyim😂