Arkadaşlar 11 haftalık gebeyim
ve normalde cildim tertemiz sorunsuz fakat yaklaşık 1 aydın sürekli sivilce çıkıyor leke gibi duruyor kuruyunca .
Bu anlamda hamilelik sürecinde nasıl bir ürün kullanabilirim ? Bu konudaki deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz ?