Kızlar 37+4 haftadayim bugün. Saat 12:05 gibi bi sancı geldi kahvaltı yaparken yaklaşık 10 dakika sürdü. İlk defa yaşadım bu Kadar uzununu. Hemen kahvaltıyi bırakıp uzandım ama geçmedi. Koridorda yürüyüş yaptım. (gerçek doğum sancıları yatınca yada dinlenince geçmezmis, yalancı sancılar geçermiş) uzaninca geçmeyince iyce panik oldum. Bebek doğum pozisyonunda 36.ci haftamdan beri. Tam kafa bölgesi yani sol kasigimda adet sancısı gibi bir ağrı idi. Şimdilik hic bir sey yok. Acaba buda mı yalancı sanciydi. Tabi artık dinlicem sürekli kendimi