Kızlar merhabalar , uzun zamandır okuyordum burayı yazmak hiç aklımdan geçmemişti 20 haftalık hamileyim. Yeni evin fayanslari sildikten sonra ev terliği ile kaydım popo üstü yapıştim. Çikolata yedikten sonra hareketlerini gözlemledim hareket etti ama otururken ya da kalkarken sag tarafimda ağrı hissediyorum doktoruma da ulaşamadim ne yapabilirim , ilk gebeliğim çok korkuyorum 😣