Merhaba normal doğum sırasında bebeğimin sağ kolu zedelendi . Doktorun dediği kırık yok çıkık yok sinir kopması yok fakat fizik tedavi gerekicek bir süre . Moralim çok çok bozuk kalıcı bir şey olur mu diye . Henüz 3 günlük şu an bişe yapılamaz sağ kolunu kaldıramıyor henüz.Merak ettiğim bu durumu yaşayan sonrasında bebeği tamamen iyileşen var mı. Şimdiden teşekkürler