Kızlar Selam, benm ilk günden beri gebeliğim sorunsuz ilerliyordu. Hatta doktorum hiçbir risk yok git tatil yap dedi. Nedenini bilmediğim bir şekilde 11.haftada tatilde yoğun bir kanamam oldu hatta bebeğimi kaybettim sandım. Ama çok şükür yaşıyordu, şuan 14 +5 teyim, lekelerim hala sürüyor. Progestan kullanıyorum ve proluton depot iğne oluyorum haftada bir kez. Bu şekilde lekeli ve kanamalı hamilelik sürdüren varmı? O tuvalete her gittiğinde o lekeyi görmek çok sinir bozucu, sürekli dinlenmek yatmak ta çok sıkıcı.. söz sizde kızlar 💜